Crowdfunding Guide – Πως να αξιοποιήσετε τη δύναμη του Crowdfunding?

Click here to view original web page at richwp.com

Crowdfunding, Schwarmfinanzierung, FinanzierungΈχετε μια ιδέα για που κάνει όλους τους φίλους σας να  λένε, “Ουάου, θα πρέπει να πουλήσεις αυτό?”

Το  Kickstarter είναι ο τρόπος για να ξεκινήσετε, αλλά τη στιγμή που θα δημιουργήσει την καμπάνια σας τα το project σας φτάνει ποιο κοντά στη χρηματοδότηση!

 

Τι είναι αυτό που κάνει ορισμένες καμπάνιες επιτυχής μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ άλλοι περνούν απαρατήρητα για ολόκληρους μήνες;

Ας διδαχθούμε από μόνο μερικές από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες, και να δούμε πώς θα αγγίξει σε συγκεκριμένα προϊόντα πρώτης ανάγκης για να πάρετε τους ανθρώπους σάλια για το προϊόν της εταιρείας.

Ξεκινήστε με ένα προϊόν που κάνει τη ζωή καλύτερη

Είτε η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού, είτε δημιουργώντας ένα νέο gadget τεχνολογίας

Ο καθένας έχει τις ιδέες, αλλά αυτό που κάνει τη δική σας διαφορετική; Ένας καλός τρόπος για να ελέγξετε αν η ιδέα σας θα λειτουργήσει στο Kickstarter είναι να αναρωτηθείτε αν αυτό κάνει τη ζωή πιο εύκολη και πιο ευχάριστη για τους ανθρώπους. Αλλά πώς θα αποκτήσουν αυτές τις πληροφορίες; Δοκιμή, δοκιμή και δοκιμή λίγο περισσότερο.

Οι ιθύνοντες της RingSafe είναι ένα απλό ζευγάρι. Ο σύζυγος έχασε τη βέρα του λίγο μετά το μήνα του μέλιτος τους. Κυκλοφόρησαν μια έρευνα για να διαπιστώσει ότι το 40 τοις εκατό των ανδρών έχουν προβλήματα με την παρακολούθηση του γαμήλιου δαχτυλίδι τους. Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα προϊόν: Ένα απλό κλιπ  σε μπρελόκ για να κρατήσει το δαχτυλίδι σας.

Μοιράστηκαν την ιδέα με τους φίλους και την οικογένεια που όλοι αγαπήσαμε την ιδέα.

Εξηγούν επίσης ότι Kickstarter είναι ο τέλειος τρόπος για να εξακριβωθεί εάν οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για το προϊόν σας. Είναι δωρεάν, παίρνει λεπτά για να στήσετε και σας βοηθά να συνειδητοποιήσετε εάν οι άνθρωποι πραγματικά θέλουν να πληρώσουν για το προϊόν σας.

Η ομάδα RingSafe τελικά ξεπέρασε το στόχο τους ερανικού $ 15.000 για να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα βίντεο που συναρπάζει;

Clang είναι μια κίνηση για να φέρει επανάσταση στον τρόπο που αγωνίζονται με σπαθί  στα βιντεοπαιχνίδια. Η εκστρατεία Kickstarter έλαβε πάνω από $ 526.000 υποστήριξη. Έκαναν έναν αριστοτεχνικό βίντεο βασιζόμενοι σε πέντε σημεία:

  • Συναισθηματική σύνδεση με το κοινό
  • Ενοποίηση των διαφορετικών πολιτισμών και τους ανθρώπων πίσω από το προϊόν
  • Εξηγώντας την ιδέα
  • Δίνοντας πίσω
  • Ζητώντας βοήθεια.

Η ομάδα του  Clang ξεκινά συνδέοντας συναισθηματικά με τα  σπαθιά clanking στο παρασκήνιο και μια τετριμμένη συγγραφέας κάθεται σε μια δερμάτινη καρέκλα. Ο συγγραφέας εξηγεί ποιος είναι, βάζοντας ένα πρόσωπο με το εμπορικό σήμα, και στη συνέχεια προχωρεί για να δείξουμε στους ανθρώπους την ιδέα, με έμφαση στην επίδειξη.

Το βίντεο δίνει πίσω στους υποστηρικτές προσφέροντας κωμωδία. Γιατί πρέπει κάποιος να σας υποστηρίξει εάν δημιουργήσετε ένα βαρετή slideshow; Δώστε τους ένα τρόπο για να δοκιμάσει το προϊόν ή γέλιο κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος τους. Το τελικό βήμα είναι να δηλώνει μια πρόσκληση για δράση που παίρνει τους ανθρώπους να δεσμευτούν ότι θα βοηθήσει την αιτία σας.

Κάντε ένα βίντεο το οποίο να περιέχει χιούμορ  ή να λέει μια ιστορία που συνδέεται με τους ανθρώπους σε συναισθηματικό επίπεδο. Δεν πρέπει να είναι πάντα το πιο επαγγελματικό βίντεο που αναζητούν, αλλά σίγουρα δεν βλάπτει.

Μοιράστε την ιδέα σας σαν επαγγελματίας

Η εταιρία Remee  για παράδειγμα σχεδιάζει μια μάσκα ύπνου REM που βοηθά τους ανθρώπους να αυξήσουν τη διαύγεια των ονείρων τους. Ανέπτυξαν ένα ωραίο βίντεο, έχτισε μια ιστορία στην περιγραφή τους  και συγκλόνισε τον κόσμο με τη δυνατότητα να δει τα όνειρά σας με τον τρόπο που παρακολουθείτε ταινίες.Η ομάδα Remee συγκέντρωσε πάνω από 572.000 δολάρια σε στήριξη.

Σίγουρα, μπορείτε να συνδεθείτε συναισθηματικά και να κάνει την επιχείρησή σας να φανεί ευπαρουσίαστη στη σελίδα του Kickstarter, αλλά μπορεί να το κρατήσει μετά; Δώστε στους  υποστηρικτές σας μια άμεση σύνδεση με την παραγωγική διαδικασία με την ανάρτηση ενδιαφέρουσες πληροφορίες στο Facebook και απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το Twitter.

Η κοινότητα του Kickstarter παρέχει επίσης τα κύματα των ενδιαφερόμενων ατόμων που καθαρίζουν το χώρο για το επόμενο μεγάλο πράγμα. Πατήστε σε αυτό το δίκτυο και να κατανοήσουν τι οι άνθρωποι ψάχνουν για όταν αναζητούν τα κορυφαία προϊόντα. Τέλος, καμία εκστρατεία δεν  ξεκίνησε χωρίς να να μοιραστείτε το προϊόν σας με την οικογένεια και τους φίλους. Χρησιμοποιήστε αυτούς τους ανθρώπους ως άμεση beta testers σας. Σίγουρα, θα χρειαστεί κατά πάσα πιθανότητα να πουν  ότι οτιδήποτε μπορείτε να δημιουργήσετε είναι υπέροχο, αλλά αυτό σας δίνει την ευκαιρία να κατανοήσετε ν τις μικρές λεπτομέρειες που απλά δεν λειτουργούν.

Βεβαιωθείτε ότι υποστηρικτές σας βρίσκονται συνεχώς σε ενδιαφέρον για το προϊόν

Τι συμβαίνει όταν κάποιος σου δίνει χρήματα για να υποστηρίξει το έργο σας; Μην τα αφήνετε στη σκόνη. Η παραγωγή είναι εξίσου σημαντική ξεκινώντας, όπως είναι η διατήρηση μιας σταθερής buzz για το έργο σας.

Το Pressy είναι ένα απλό εργαλείο που συνδέεται σε θύρα ήχου του τηλεφώνου σας και δημιουργεί συντομεύσεις για πλοήγηση στο τηλέφωνο. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί μια φορά και φέρνει τη φωτογραφική σας μηχανή, ή θα μπορούσατε να κάνετε κλικ δύο φορές και αυτό φέρνει στο Facebook ζωοτροφών σας.

Η ομάδα Pressy ήξερε ότι ήταν σε κάτι, όταν τόσοι πολλοί άνθρωποι άρχισαν να επενδύουν, αλλά δεν σταμάτησε εκεί. Η ομάδα κράτησε τους υποστηρικτές σε ενδιαφέρον για το προϊόν με την παροχή ενημερώσεις κατάστασης για τις κοινωνικές σελίδες των μέσων ενημέρωσης και blog τους. Μπορούν ακόμη και έστειλε emails με τα χρονοδιαγράμματα παραγωγής και άλλες ειδήσεις. Κάντε υποστηρικτές σας να αισθανθεί ειδική και μπορούν να συμβάλουν ακόμα περισσότερα χρήματα ή να στείλετε μια σύνδεση με τους φίλους και την οικογένεια.

Η εκστρατεία Pressy ζήτησε για $ 40.000, αλλά η απάντηση άνθισε να τους παρέχουν πάνω από $ 690.000 στο κεφάλαιο.

 


Kickstarter Guide
Kickstarter Guide

You have an idea to revolutionize first person shooters, or your organic juice idea makes all of your friends say, “Wow, you should sell this.”

Everyone says that Kickstarter is the way to start, but once you set up your campaign virtual cobwebs begin to form.

What is it that makes some Kickstarter campaigns successful within minutes, while others go unnoticed over months?

Let’s learn from just a few of the most successful Kickstarter campaigns, and see how they touched on particular essentials to get people salivating for the company’s product.

Start With a Product That Makes Life Better

Are you developing a game, creating a new tech gadget or petitioning that your favorite cancelled TV show make a movie comeback?

Everyone has ideas, but what makes yours different? A nice way to test if your idea will work on Kickstarter is to ask yourself if it makes life easier or more enjoyable for people. But how do you acquire this information? Test, test and test some more.

The makers of RingSafe are a wife and husband. The husband lost his wedding ring shortly after their honeymoon. They released a survey to find that 40 percent of men have problems with keeping track of their wedding ring. They then created a product: A simple clip that latches onto key-rings and other items to hold your ring.

They shared the idea with friends and family who all loved the idea.

They also explain that Kickstarter is the perfect way to verify if people are interested in your product. It’s free, takes minutes to setup and helps you realize if people actually want to pay for your product.

The RingSafe team eventually surpassed their fundraising goal of $15,000 to make their dream a reality.

Don’t Have Your Mom Make a Video for You (Unless She’s a Pro)

It’s no secret that videos turn high-quality products into successes overnight with Kickstarter, but how can you create a video that grabs people’s attention and makes them want to be a backer?

Clang is a movement to revolutionize the way sword fighting is portrayed in video games. The Kickstarter campaign received over $526,000 in backing. They made a masterful video by touching on five points:

  • Connecting emotionally
  • Sharing the culture and people behind the product
  • Explaining the idea
  • Giving back
  • Asking for assistance.

The team at Clang starts by connecting emotionally with swords clanking in the background and a corny looking author sitting in a leather chair. The author explains who he is, putting a face to the brand, and then he proceeds to show people the idea, with an emphasis on show.

The video gives back to supporters by offering comedy. Why should someone back you if you create a boring slideshow? Give them a way to test the product or laugh during their lunch break. The final step is stating a call-to-action that gets people to commit to helping your cause.

Make your video look stunning, display instances of humor or tell a story that connects with people on an emotional level. It doesn’t always have to be the most professional looking video, but it certainly doesn’t hurt.

Distribute Like a Pro

Sure the folks at Remee came up with an idea that’s unheard of, but they still understand the importance of sharing your idea with others. The company designs an REM sleep mask that helps people increase the lucidness of their dreams. They developed a nice video, built a story in their Kickstarter description and shocked the world with the possibility of seeing your dreams the way you watch movies.

The Remee team accumulated over $572,000 in backing, and they didn’t do it without the help of expert marketing. They opened a website to attract attention from people browsing through search engines. The website also gives them a way for people to read up on the product and contact the company if they have any questions.

They manage social media pages to provide a direct link to the company. We can’t stress the importance of social pages for your Kickstarter campaign. Sure, you can connect emotionally and make your company look personable on the Kickstarter page, but can you keep it up afterwards? Give your backers a direct link to the production process by posting interesting information on Facebook and responding to questions on Twitter.

The Kickstarter community also provides waves of interested people who scour the site for the next big thing. Tap into this network and understand what people are looking for when they seek out the top products. Finally, no Kickstarter campaign gets started without getting past your fears and sharing your product with family and friends. Use these people as your immediate beta testers. Sure, they’ll probably lie and say that anything you create is wonderful, but it gives you a chance to understand little details that just don’t work.

Make Your Backers Feel Special

What happens when someone gives you money to back your project? Don’t just leave them in the dust. Distribution is just as important starting off as it is to maintain solid buzz for your Kickstarter project.

Pressy is a simple tool that plugs into your phone’s audio port and creates shortcuts for navigating the phone. For example, you might click the button once and it brings up your camera, or you could click it twice and it brings up your Facebook feed.

The Pressy team knew they were on to something when so many people started investing, but they didn’t stop there. The team kept backers interested in the product by providing status updates on their social media pages and blog. They even sent out emails with production schedules and other news. Make your backers feel special and they may even contribute more money or send a link to friends and family.

The Pressy Kickstarter campaign asked for $40,000, but the response blossomed to provide them over $690,000 in capital.

Do you have any experience working with Kickstarter? Was it a success or a failure? What can you change in the future to help you achieve success during your Kickstarter campaign? Let us know in the comments if we missed anything.

Tweet

About Joe Warnimont

Joe Warnimont is a writer and marketing professional who writes for technology companies and runs a writing blog called Write With Warnimont. You can find him riding his bike in Chicago.

View all posts by Joe Warnimont »

Skip to toolbar