Basic Marketing in Bitcoin Startup


Το να ξεκινήσει κάποιος μια δικιά του επιχείρηση αποτελεί ένα άθλο. Το να ξεκινήσει μια cryptocurrency start-up με το παρόν ασαφές νομικό πλαίσιο και την προβληματική εικόνα του Bitcoin είναι κάτι παραπάνω.

 

 

Το βασικό πρόβλημα στην όλη ιστορία είναι το φτωχό marketing που υπάρχει για την προώθηση των συγκεκριμένων εταιριών. Υποβαθμίζοντας το marketing σε μια επιχείρηση μπορεί να σημαίνει και το τέλος της όσο καλό και αν είναι το προϊόν της. Παρακάτω παραθέτουμε 5 πυλώνες γύρω από τους οποίους μια νέα bitcoin εταιρία μπορεί να στηριχθεί ώστε να ενισχύσει τη δημόσια εικόνα της και να μπει δυναμικά σε αυτή τη πολλά υποσχόμενη βιομηχανία.

1) Όνομα

Πολλές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των cryptocurrency (πχ Circle, Roolo, Stellar) αποφεύγουν στρατηγικά το “bit” μέσα στα ονόματα τους ώστε να μην συνδεθούν απευθείας με την ισοτιμία. Το όνομα της νέας επιχείρησης καλό είναι να αποφεύγει όρους όπως “bit”, “coin”, “crypto” ή “dark”. Με αυτό το τρόπο αποφεύγονται οι κακοί συσχετισμοί και γίνεται ένα άνοιγμα σε πιο ευρύ κοινό που δεν είναι οικείο με το bitcoin οικοσύστημα και δεν θέλει να μπλεχτεί με κάτι το οποίο έχει ακούσει μόνο στα σκάνδαλα του Silk Road και του Mt.Gox.

2) Social Networking

Στην σημερινή εποχή είναι δύσκολο να φανταστείς μια επιτυχημένη επιχείρηση χωρίς ισχυρή παρουσία στα social media. Η διατήρηση μιας καλής σχέσης με τους υπάρχοντες και τους πιθανούς πελάτες είναι πολύ σημαντικό για την επιχείρηση. Παράλληλα, η επικοινωνία με αυτούς μέσω δημοφιλών forumόπως το Reddit και το Bitcointalk.org δίνει πολύ μεγαλύτερη ώθηση στο προϊόν από ότι η απλή ενημέρωση.

3) Συμμετοχή

Η συμμετοχή σε events και συνέδρια αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για την αναβάθμιση του προφίλ μιας επιχείρησης. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι ένας από τους λίγους τρόπους να έρθουν σε προσωπική επαφή οι εταιρίες με τους παρόντες και τους μελλοντικούς τους πελάτες.

4) Αναζήτηση βοήθειας

Η αναζήτηση συνεργατών και η ανάθεση διαφόρων λειτουργικών διαδικασιών της επιχείρησης σε τρίτους μέσω outsourcing είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό από νεοφυείς επιχειρήσεις ώστε να έχουν πλεονεκτήματα στο κόστος τους έναντι των ανταγωνιστών τους. Επίσης, η πρόσληψη ήδη καταξιωμένων στελεχών προσδίδει σοβαρότητα στην επιχείρηση και την κάνει πιο legit στα μάτια του κόσμου και των επενδυτών.

5) Ενημερωτική πύλη

Ένα ενημερωτικό blogμε ποιοτικό περιεχόμενο θα μπορεί να κρατά ενήμερο το κοινό. Επιπρόσθετα, με αυτήν την κίνηση και τη δραστηριοποίηση της πύλης όχι μόνο βοηθάει στη προσέλκυση νέων πελατών αλλά και στη συχνότερη εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης καθώς και στην αποστολή feedback που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών.

Πέρα από τα παραπάνω η επικέντρωση στη βελτίωση του προϊόντος, η χρηστή διαχείριση των κεφαλαίων και η ανάπτυξη της πελατειακής βάσης είναι τα επόμενα βήματα για μια bitcoin επιχείρηση. Το σημαντικό είναι να υπάρξει προώθηση του Bitcoin σαν βασικό όργανο πληρωμών και όχι σαν μια κερδοσκοπική επένδυση. Τότε μόνο ο κόσμος θα μπορέσει να ανταποκριθεί με σοβαρότητα σε τέτοιου είδους εγχειρήματα και να τα στηρίξει.

Πηγή : CoinTelegraph

Leave a Reply

Please use your real name instead of you company name or keyword spam.

Skip to toolbar